zondag 26 januari 2014

Oproep: Help de Scouting!!!

Afgelopen week kwam het trieste bericht dat een stel rotzakken ingebroken hebben in het scouting gebouw van Scouting De Landgraaf. Daarna hebben ze het gebouw aangestoken en een groot deel is in rook opgegaan :(((

Thom is lid van de welpengroep en is zaterdag gaan kijken naar de ravage. Het scouting gebouw kan niet meer gebruikt worden en veel mensen zijn bezig om te kijken hoe het nu verder moet.


Thom wilt zijn scouting graag helpen en heeft een spaarpotje gemaakt waar iedereen die wilt een bijdrage aan kan leveren zodat de scouting weer nieuwe materialen kan kopen. Zelf heeft hij de eerste 20 euro al gestort! Hopelijk willen jullie allemaal een klein beetje mee helpen zodat alle scouts weer als vanouds kunnen genieten van alle activiteiten.

Namens Thom alvast heel erg bedankt!!!

8 opmerkingen:

  1. Hey Thom, ik hoorde dat je gisteren op scouting was en nu ik je blog lees dat je bezig bent om geld in te zamelen voor ons. Ik wil even zeggen dat je een KANJER bent!!
    X Akela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pascal Belleflame27 januari 2014 om 13:53

    Hoi Thom, wat geweldig dat jij ons hiermee helpt. Hopelijk ben je binnenkort weer in de gelegenheid om een opkomst mee te draaien. Groetjes van mij en ook de rest van de welpen/staf, Tabaqui.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thom,

    Zaterdag heb ik je kort even gezien en gesproken. Ik vond het echt super dat je er was!
    Hopelijk hebben we snel een nieuwe locatie en hopelijk kom je dan ook snel een keer langs! :D
    Acties als deze maken me trots een scout te zijn!

    Je bent een kanjer!!
    Tot snel.
    Groetjes,
    Sahi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thom,

    Wat een kanjer ben je! Ik hoop dat je snel weer een keer langs komt!
    Groetjes,
    Mang

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superrrrr al die aktie voor de scouting. Xxxx wat zijn langebergers toch keien en laten we die gasten zien dat ze ons niet zomaar kapot krijgen, ik kom snel langs Thom om ook jouw aktie te steunen

    Petra van Ree en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Thom,

    Jij hebt in je hart een fantastisch mooi plekje voor onze groep.
    Als voorzitter kan ik alleen maar heel trots zijn op een welp zoals jij.

    Groetjes Thur Roos, groepsvoorzitter Scouting de Landgraaf

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed dat je een steentje bijdraagt en je bent echt een KANJER

    BeantwoordenVerwijderen